Sidor

AND THE WINNER IS...



Tack för alla era bidrag i utlottningen. Vilka uppslag och trevlig läsning i kategorin myshöst. Klassisk lottdragning (i form av små papperslappar) genererade fem nummer, och vinnarna är...

Hus Inspiration Inredning
"Den tiden på året då träden byter färg är här. Hösten kom med stora steg, färgerna, löven och den krispiga luften har gjort entré. Hösten kommer varje år och jag tillhör dom som gillar hösten, jag blir kreativ och lugn då. Vill bara ha mer tid, så man hinner göra allt man vill. På nått sätt tillåter denna årstiden att man varvar ner. Söndagspromenader, träning, middagar, tända ljus, varma koftor och mycket mys.

Det blir som sagt höst varje år. Hur mycket jag än grubblar, funderar och planerar så kan jag aldrig riktigt veta vad livet kommer att bjuda på. Det går aldrig att vara riktigt förberedd. När du tror att du har koll på läget så kommer livet alltid med en twist du inte väntade dig. Så vem kan med säkerhet säga vad just denna höst kommer att bjuda på? Inte jag, det är då ett som är säkert. Det gör ingenting. Det är liksom det som är så spännande med att leva. Allt kan hända.

Enjoy this moment, for this moment is your life."


Pysselprinsessan
"Höstmys för mig är att ströva omkring i skogen med en svampkorg och gott fika i ryggsäcken. När jag sedan kommer hem med fynden så sitter jag framför brasan med en god ljudbok i öronen och rensar svamparna. Oftast hittar jag också några fina kottar, härlig mossa eller någon vacker gren. Hösten är ljuvlig!!"

Dotty Love
"Dotty loves høsttips: bytt ut sommerens bommulsputer og pledd med puter sydd i ull (hva med å bruke en gammel genser?!) og pledd. Sett deg i haugen av puter og pledd, strikk sokker, tenn stearinlys og spis deg mett på eplekake laget av høstens epler. Jummy!"

Njutbara Ting
"I går stod jag och bläddrade lite i den där- helt ljuvliga boken i bokhandeln, vilken lycka det vore att vinna den... Det bästa med hösten är att få komma in efter att ha varit ute i den friska, lite kalla luften och krypa ihop under filten med sin älskade man och känna hur värmen sakta kommer smygandes igen, runt omkring oss lyser det en massa tända ljus och i händerna har vi varsin varm kopp choklad....
Är jag själv kryper jag gärna upp i fåtöljen med en bra inspirerande bok...."

Knaada
"Långkalsonger!
Där är jag helt skamlös :) Långkalsongerna åker fram tidigt och på smidigt - no shame! Och utan tvekan mitt bästa höstmystips!"



Stort Grattis till er! 

Maila era adresser till inspirationsfabriken(at)gmail.se så kommer mysig höstläsning per snigelpost. 

Önskar Er alla en härlig fredag. 
Vi ses på söndag!

kram | tina o anna

4 kommentarer:

  1. JAAAA, min lyckodag! Vilken rolig överraskning såhär på nattkröken :)

    Tusen tusen tack!

    SvaraRadera
  2. Så kul! Tack!!

    Ser framemot att få höstläsningen hem:)

    SvaraRadera
  3. Åhh så himla glad jag blev nu när jag såg detta- tjoohoooo!!!! Försökte maila min adress på inspirationsfabriken@gmail.se men får bara tillbaka det? Kram fina ni

    SvaraRadera
    Svar
    1. Johanna, jag har kommenterat på din blogg och hoppas att vi kan lösa detta så smidigt som möjligt. Kram Anna

      Radera