Sidor

SÖNDAGSBILDEN



Är ni duktiga på att få bitarna på plats i ert livspussel? Andas ni djupa lugna andetag och har era axlar skönt avslappnade långt nedanför öronen? Somnar så fort ni lagt huvudet på kudden och vaknar pigga och nyfikna på vad dagen har att erbjuda? Dåligt samvete är ett ord som knappt existerar och konditionen är i topp? Kläderna i garderoben är färgmatchade och välstrukna, och färska snittblommor finns alltid på plats. Eller?
 
Nja, inte är vi många som kan bocka av allt detta. Samtidigt. Det tror vi inte i allafall. Men att vi är många som gör vårt bästa, det tror vi däremot. Heja oss.
 
 
Nu är det dags för en SÖNDAGSBILD. En alldeles frivillig och prestigelös sådan...

 kram |  tina o anna


6 kommentarer:

  1. Underbar bild! Gillar mycket!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Maria! Va kul att du gillar bilden:)

      kram | tina

      Radera
  2. Jättemysig bild som säger mycket. Ja visst gör vi vårt bästa håller med heja oss. Kram Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag gillar också min bild faktiskt :) Heja oss!

      kram | tina

      Radera
  3. Wonderful Sunday pictures. Great !
    Hugs, Synnöve

    SvaraRadera
  4. Så mycket inspiration, härligt att Fabriken verkligen fått en nystart! Dessvärre kom jag på i morse när jag vaknade att mitt inlägg jag gjorde med söndagsbilden igår, jo det glömde jag att länka upp här på Fabriken! Usch vilken slarvmaja jag kan vara ibland! Om någon vill kika så är min länk här:
    http://2smahus.blogspot.se/2012/10/sunday-in-hyde-park.html
    Kram Susanne

    SvaraRadera