Sidor

TEMA


Dagen tema behöver nödvändigtvis inte visa upp hur det ser ut hemma hos er. Vi har alla familjesituationer, en del har småttingar, en del har stora barn och en del har inga barnrum alls där hemma. Oavsett var vi befinner oss i livet är jag säker på att någon inredningsdetalj för barnkammaren har fastnat i er väg. En färgskala, en detalj, en tapet eller ett helt rum fyllt med lekfulla, smarta lösningar. Som alla torsdagar öppnar vi upp för fri tolkning och när det kommer till era bidrag är det alltid lika spännande. Man blir liksom aldrig besviken. Inspirationen flödar!

Torsdagstema. Barnrum.

Idag hoppas jag att vi fått ordning på Inlinkz och att alla kan bidra med sin miniatyrbild i inlägget. Så ska det så klart vara varje gång. Utan undantag. 

Vi får in massvis med medlemsansökningar just nu vilket är fantastiskt roligt! I bland tar det lite längre tid för oss att svara, men vi jobbar på så fort vi kan. Tack för er förståelse. 


kram | tina o anna




7 kommentarer:

  1. Härligt tema, barnrumsinspiration kan man inte få för lite eller för mycket av. Jag bidrar här med mitt tredje inlägg i min strävan efter att bli medlem hos er.

    http://www.elviraspekulerar.se/2012/10/25/barnrum-legorum/

    SvaraRadera
  2. Himla roligt tema måste jag säga!!

    SvaraRadera
  3. Jag ser verkligen fram emot att botanisera bland alla era "barnsliga" inlägg härinne! Kul!

    Och lämnar den här kommentarrutan (för att ge mig ut på upptäcktsfärd bland "det gåtfulla folkets" många olika rum) med ett par tänkvärda ord av Aksel Sandemose: "Det största brott föräldrar kan begå mot sina barn är att ha glömt sin egen barndom"

    :)
    /helena

    SvaraRadera
  4. Åh nej! Jag missade helt att det var torsdag igår. Så slängde upp mitt bidrag på min sida idag istället.

    http://tesslounge.com/?p=2674

    Mvh // Tess.

    SvaraRadera
  5. Oj då. mitt i allt kaos med barnvakt och sjukt barn missade jag att länka min sida här. Så kan det gå. Mitt bidrag för torsdagstemat blev bilder på den barnborg vi byggt åt barnen. Här hittar ni den:

    http://www.drgrane.blogspot.se/2012/10/barnborg-byggd-for-lek-och-skona-drommar.html

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera